• Latest news

Երկու խորհուրդ՝ ինչպես պաշտպանվել շների հարձակումների ժամանակ

31 հուլիսի, 2016  11:25

Կատաղած շան հարձակումը դժվար թե լավ ավարտ ունենա՝ եթե ոչ մահը, ապա վնասվածքն ու վարակը ապահովված են: Ինչպես պաշտպանվել շներից: Այս մասին օգտակար խորհուրդներ է ներկայացրել անվտանգության ոլորտի փորձագետ Բիլ Սթենթոնը (ԱՄՆ):

1. Ավելի լավ է ձեռքը, քան մարմնի մեկ այլ մաս

Եթե տեսնում եք,թե ինչպես է կատաղած շունը վազում դեպի ձեզ, ձգտեք չնայել նրա աչքերի մեջ, խորհուրդ է տալիս Բիլ Սթենթոնը: Եթե շունը այնուամենայնիվ արդեն կառչել է ձեր ձեռքից, այն օդ մի՛ բարձրացրեք, ինչպես շատերն են անում, այլ հակառակը՝ իջեցրեք ցած, փորձելով դանդաղորեն հեռանալ: Դրանով իսկ դուք շանը ազդանշան կուղարկեք, որ չեք ցանկանում կռվել ու պատրաստ եք նահանջել:

Երբ շունը դեպի ձեզ է վազում, նա կարող է կառչել ձեր ոտքից, կոկորդից, դեմքից կամ իրանից: Մարմնի այդ մասերը շատ խոցելի են, դրա համար էլ ավելի լավ է ձեռքը կծի, այն բավականաչափ ամուր է, եւ հետո այդ դեպքում դուք մանեւրելու հնարավորություն կունենաք: Սակայն մի փորձեք կռվել շան հետ, նրան հարվածել ոտքերով, հրել ձեռքերով եւ այլն: Ձգտեք չտնքալ ու չլացել: Այդ ամենը ընդամենը ավելի կկատաղեցնի շանը ու նա ավելի անկառավարելի կդառնա:

2.  Ձեռքերը վեր բարձրացրեք, որպեսզի խոշոր ու սարսափելի հակառակորդ երեւաք

Շան հարձակմանը դիմակայելու երկրորդ ձեւը փորձագետի խոսքով «հոգեբանական» է: Երբ տեսնում եք, որ դեպի ձեզ շուն է սլանում, ձեռքերը վեր բարձրացրեք, որպեսզի նրան ավելի խոշոր ու սարսափելի հակառակորդ թվաք ու սկսեք ավելի բարձրաձայն ու ահեղ բղավել: Դա պետք է անել հնարավորինս շուտ՝ որոշ դեպքերում դա թույլ է տալիս վախեցնել կենդանուն, ու նա նահանջում է:

Փորձագետի խոսքով, այս միջոցը բավականին արդյունավետ է, եթե մարդու վրա անտառում արջ է հարձակվում: Կարեւորը հնարավորինս խոշոր թվաք կենդանու աչքերում, այնպես որ ոտքերը իրարից հեռու բացեք ու ձեռքերը վեր բարձրացրեք:

 

 

Հետևեք NEWS.am Medicine-ին Facebook-ում և Twitter-ում


  • Այս թեմայով
  • Ինչպե՞ս է քնի պակասն ազդում արտաքինի վրա Արեցոլոյի խոսքով՝ քնի պակասի առաջին նախանշանները կապտուկներն ու աչքերի տակ պարկերն են, որոնք առաջանում են, երբ քնի պակասի հետեւանքով չորացած մաշկը պահում է ջուրը խոնավեցում ապահովելու համար․․․
  • Ի՞նչ կարելի է ուտել քնից առաջ՝ վնաս չհասցնելով առողջությանը Թռչնամիսն օգտակար է, քանի որ պարունակում է տրիպտոֆան՝ ամինաթթու, որն օգնում է արտադրել մելատոնին՝ քունը կարգավորող։ Այդ պատճառով թույլատրելի է նաեւ ուտել փոքր քանակությամբ այդպիսի միս քնից առաջ․․․
  • Ինչ տեղի կունենա սրտի հետ՝ հաճախ էներգետիկներ խմելու դեպքում Այս միացությունները մեծացնում են ուշադրության կենտրոնացումը եւ բարձրացնում են աշխատունակությունը: Սակայն, միաժամանակ, դրանք նյարդային համակարգի արագ հյուծման եւ սրտի աշխատանքի խաթարման պատճառ են դառնում․․․
  • Ինչ կարող է պատմել լեզուն մարդու առողջական վիճակի մասին Լեզվի կարմրությունը եւս մեկ ախտանիշ է, որին պետք է ուշադրություն դարձնել: Լեզուն կարող է կարմրել սթրեսի կամ այնպիսի տարրերի պակասի պատճառով, ինչպիսիք են ֆոլաթթուն, վիտամին B12-ը․․․
  • Ինչ դիրքերով է վտանգավոր քնել Լյու Չունը նաեւ խորհուրդ չի տալիս քնել փորի վրա, քանի որ այս դիրքում տեղի է ունենում պարանոցի ողերի տեղաշարժ, եւ մկանները մնում են լարված: Սա ժամանակի հետ կարող է հանգեցնել պարանոցի սպոնդիլեզի զարգացման եւ գոտկատեղի ցավերի․․․
 
  • Տեսանյութեր
 
 
  • Իրադարձությունների օրացույց
 
  • Արխիվ
 
  • Ամենաընթերցվածը

ամիս

շաբաթ

օր

 
  • Հետեվեք մեզ Ֆեյսբուքում
 
  • Հարցում
Ամսական որքա՞ն եք պատրաստ վճարել բժշկական ապահովագրության համար։
Աշխատավարձի 7-10 տոկոսը
10 000 դրամ եւ ավելի
Մինչեւ 10 000 դրամ
Մինչեւ 5000 դրամ
Ոչ մի դրամ