• Latest news

Ամենավնասակար նախաճաշը. ի՞նչ մթերքներ չի կարելի ուտել առավոտյան

25 նոյեմբերի, 2019  10:55

Նախաճաշի համար ամենաանհարմարը պիտան է. այդ լոշիկներում չափից ավելի շատ են ածխաջրերը, որոնք կտրուկ բարձրացնում են արյան մեջ գլյուկոզայի պարունակությունը, հավաստիացնում է ավստրալացի սննդաբան Սյուզի Բարելը։ Նրա խոսքերը մեջբերում է 7news-ը։

Նրա խոսքով՝ 100 գրամ պիտայում պարունակվում է մոտ 60-80 գրամ ածխաջրեր։

Քաղցր փխրուն խմորափաթիլները նույնպես հարմար չեն նախաճաշի համար, քանի որ դրանց մեջ քիչ է բջջանյութը, եւ դրանք չեն կարող երկար ժամանակով կշտացնել մարդուն։ Երեխաների համար, մասնագետի խոսքով, այդ փաթիլները հատկապես վտանգավոր են, քանի որ նրանց վարժեցնում են առավոտյան քաղցր ուտելուն։

Քաղցր փաթիլների օգտակար այլընտրանք է գրանոլան կամ անշաքար փաթիլները։ Ցանկության դեպքում դրանք կարելի է մի փոքր քաղցրացնել՝ մի քիչ մեղր կամ հատապտուղներ ավելացնելով։ Նախաճաշի համար լավ ընտրություն են նաեւ, ըստ մասնագետի, ձվահացը, բանջարեղենով ու բեկոնով տապակած հացը, վերջինը պետք է ուտել չթեփահանված հացով, քանի որ դրանում բավականաչափ ճարպ կա։

Հետևեք NEWS.am Medicine-ին Facebook-ում և Twitter-ում

loading...

  • Այս թեմայով
 
  • Տեսանյութեր
 
 
  • Իրադարձությունների օրացույց
 
  • Արխիվ
 
  • Ամենաընթերցվածը

ամիս

շաբաթ

օր

 
  • Հետեվեք մեզ Ֆեյսբուքում
 
  • Հարցում
Ամսական որքա՞ն եք պատրաստ վճարել բժշկական ապահովագրության համար։
Աշխատավարձի 7-10 տոկոսը
10 000 դրամ եւ ավելի
Մինչեւ 10 000 դրամ
Մինչեւ 5000 դրամ
Ոչ մի դրամ