• Latest news

Ո՞ր մթերքներն են սննդակարգում օգնում ավելի հեշտ տանել սթրեսը

9 մարտի, 2020  11:00

Կարո՞ղ է արդյուք սնունդը օգնել սթրեսի դեմ պայքարում: Այս հարցի պատասխանը որոշեշել են գտնել Կոլորադոյի համալսարանի գիտնականները:

Նրանք փորձարկում են անցկացրել առնետների վրա, որոնց մի մասին կերակրել են սովորական սնունդով, իսկ մյուսին` պրեբիոտիկների հավելմամբ սննդով` նյութեր, որոնք պահպանում եւ մեծացնում են աղիքային նորմալ միկրոֆլորայի կենսաբանական ակտիվությունը: Երկրորդ խմբի առնետների սննդակարգում գալակտոօլիգոսախարիդներ, պոլիէդեքստրոզներ, լակտոֆերիններ եւ գլոբուլային մեմբրանի սպիտակուցներ էին:

Կենդանիները սթրեսի ազդեցության են ենթարկվել եւ գնահատվել են դրանց ֆիզիոլոգիական պարամետրերը, ինչպես նաեւ` քնած եւ արթուն ժամանակ: Պարզվել է, որ կենդանիները, որոնք պրեբիոտիկներ են ստացել, ավելի լավ են վերականգնվել սթրեսից հետո եւ առանձնացել են քնի ավելի լավ որակով:

Վերահսկիչ խմբի առնետների մոտ, որոնք պրեբիոտիկներ չեն ստացել, սթրեսի ազդեցության տակ ջերմակարգավորումը խախտվել է եւ աղիքային միկրոֆլորայի բազմազանության ցուցանիշները նվազել են:

Էքսկրեմենտների վերլուծությունը ցույց է տվել, պրեբիոտիկներով սննդակարգը մեծացրել է ճարպաթթուների, շաքարների եւ ստերոիդային միացությունների կոնցենտրացիան:

Հետևեք NEWS.am Medicine-ին Facebook-ում և Twitter-ում


  • Այս թեմայով
 
  • Տեսանյութեր
 
 
  • Իրադարձությունների օրացույց
 
  • Արխիվ
 
  • Ամենաընթերցվածը

ամիս

շաբաթ

օր

 
  • Հետեվեք մեզ Ֆեյսբուքում
 
  • Հարցում
Ամսական որքա՞ն եք պատրաստ վճարել բժշկական ապահովագրության համար։
Աշխատավարձի 7-10 տոկոսը
10 000 դրամ եւ ավելի
Մինչեւ 10 000 դրամ
Մինչեւ 5000 դրամ
Ոչ մի դրամ